Blar i UiS Brage på forfatter "Søndenå, Kari"
-
Resiliens i arbeid med utsatte barn og unge i skolen
Pedersen, Nora (Bachelor thesis, 2023) -
Sosial inklusjon i ungdomsskolen
Rosland, Erik (Master thesis, 2020)Marginaliserte og sosialt ekskluderte elever kan være utfordrende å inkludere inn i et felleskap. Som miljøterapeut blir man utdannet til å være bevisst på denne problematikken, men allikevel kan det være vanskelig å ... -
Subjectivity and change in process of supervision
Vatne, Bente; Søndenå, Kari (Peer reviewed; Journal article, 2020-10)Supervising texts with a bachelor thesis as its outcome, has been prioritized in the Norwegian Early Childhood Teacher Education. The focus has been on recruiting enough supervisors, and on qualifying supervisors. There ... -
Tilrettelegging for læring og mestring
Rusdal, Iselin Evje (Bachelor thesis, 2021) -
Traumebasert omsorg som metode i behandling av unge rusmisbrukere – en litteraturgjennomgang
Rygvold, Merete (Bachelor thesis, 2021)Denne oppgaven omhandler hvordan man kan bruke traumebasert omsorg som en metode i behandling av unge rusmisbrukere. -
Traumebevisst omsorg
Øysæd, Rebekka Isabel (Bachelor thesis, 2022) -
Traumebevisst omsorg i arbeid med barn og unge - hvordan forstår hjelperen sin rolle?
Helgevold, Marcus Berg (Bachelor thesis, 2020) -
'Voices' of Professionals Working with Internally Displaced Children in Nigeria
George, Elizabeth Onyedikachi (Masteroppgave/UIS-SV-IS/2020;, Master thesis, 2020-06)Children are amongst those severely affected by internal displacement, accounting for more than 60% of people displaced from their homes and/or home regions due to insurgency and other crisis in Nigeria and the Lake Chad ...