Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRoland, Pål
dc.contributor.authorFandrem, Hildegunn
dc.contributor.authorStørksen, Ingunn
dc.contributor.authorLøge, Inger Kristine
dc.date.accessioned2010-06-24T08:31:11Z
dc.date.available2010-06-24T08:31:11Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationSpesialpedagogikk 72 (2007) nr.4 s. 20-27en_US
dc.identifier.issn0332-8457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185258
dc.description.abstractProsjektet «De utfordrende barna» er initiert av Fylkesmannen i Rogaland og har fokus på å utvikle handlingskompetanse til å avdekke, avhjelpe og forebygge psykososiale vansker hos barn i alderen 4 til 8 år. Her presenteres bakgrunn, innhold og erfaringer fra prosjektet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUtdanningsforbundeten_US
dc.subjectDe utfordrende barnaen_US
dc.subjectbarnen_US
dc.subjectpsykososiale vanskeren_US
dc.subjecthandlingskompetanseen_US
dc.subjectprosjekten_US
dc.titleErfaringer fra «De utfordrende barna»en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer reviewed
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Psychology: 260::Social and occupational psychology: 263en_US
dc.source.pagenumber20-27en_US
dc.source.volume72
dc.source.journalSpesialpedagogikk
dc.source.issuenr. 4


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel