dc.contributor.author | Roland, Pål | |
dc.contributor.author | Fandrem, Hildegunn | |
dc.contributor.author | Størksen, Ingunn | |
dc.contributor.author | Løge, Inger Kristine | |
dc.date.accessioned | 2010-06-24T08:31:11Z | |
dc.date.available | 2010-06-24T08:31:11Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Spesialpedagogikk 72 (2007) nr.4 s. 20-27 | en_US |
dc.identifier.issn | 0332-8457 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185258 | |
dc.description.abstract | Prosjektet «De utfordrende barna» er initiert av Fylkesmannen i Rogaland
og har fokus på å utvikle handlingskompetanse til å avdekke, avhjelpe og
forebygge psykososiale vansker hos barn i alderen 4 til 8 år. Her presenteres
bakgrunn, innhold og erfaringer fra prosjektet. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Utdanningsforbundet | en_US |
dc.subject | De utfordrende barna | en_US |
dc.subject | barn | en_US |
dc.subject | psykososiale vansker | en_US |
dc.subject | handlingskompetanse | en_US |
dc.subject | prosjekt | en_US |
dc.title | Erfaringer fra «De utfordrende barna» | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Psychology: 260::Social and occupational psychology: 263 | en_US |
dc.source.pagenumber | 20-27 | en_US |
dc.source.volume | 72 | |
dc.source.journal | Spesialpedagogikk | |
dc.source.issue | nr. 4 | |