Blar i Department of Education and Special Education på emneord "VDP::Humaniora: 000"
Viser treff 1-7 av 7
-
"Det verste var å finne argumentene ..." En studie om argumenterende skriving og elevmedvirkning i utarbeidelse av kvalitetskriterier på 7. trinn
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-05-29)Formålet med denne kvalitative kasusstudien har vært å undersøke 7. trinnselevers argumenterende skriving i norskfaget, i en kontekst der de var involvert i utarbeidelsen av kriterier for kvalitet. Problemstillingen jeg ... -
Do Book Giveaway Programs Promote the Home Literacy Environment and Children’s Literacy-Related Behavior and Skills?
(Peer reviewed; Journal article, 2020-05)Book giveaway programs provide free books to families with infants to encourage caregivers to begin reading to their children during infancy. This meta-analysis of 44 studies retrieved from 43 articles tests the effects ... -
"Eg visste ikkje kven eg skreiv til...". Om utvikling av fagskrivingskompetanse i norskfaget på studieførebuande og påbygg på vg3
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2019;, Master thesis, 2019-12)Denne oppgåva har undersøkt korleis elevar som går på vg3 i vidaregåande skule arbeider med fagskrivingskompetansen sin i norskfaget, og samanlikna beskrivingar frå elevar på studieførebuande med elevar som tek påbyggingsåret. ... -
Munnleg medelevrespons på 7.trinn. Ein studie av korleis elevane gir kvarandre munnleg respons til skriftlege tekstar og korleis dei brukar responsen.
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-06)Samandrag Masteroppgåva Munnleg medelevrepons på 7.trinn, handlar om korleis elevar gir og brukar munnleg medelevrespons til skriftlege tekstar. Med utganspunkt i eit sosiokulturelt syn på læring, og problemstillinga: ... -
Raske bokstavar og meistringstru. Ein kvalitativ studie i korleis innføring av rask bokstavprogresjoni begynnaropplæringa påverkar elevane si meistringstru
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-05-28)Lesing er ein av dei grunnleggjande dugleikane eit barn skal læra når det startar på skulen. Målet er at eleven skal læra å lesa og å meistra lesekunsten. Denne masteroppgåva handlar om korleis rask bokstavinnlæring påverkar ... -
A study of Norwegian upper secondary EFL teachers’ beliefs about their students’ extramural English learning.
(Master thesis, 2020-08-31)En masteroppgave om engelsklærerne i den videregående skolens oppfatninger og tanker rundt elevers bruk av engelsk utenfor klasserommet, og i hvilken grad lærerne mener at den påvirker engelsklæringen på godt og vondt. Det ... -
Å skrive for en mottaker. En studie av hvordan mottakerbevissthet kommer til uttrykk i tekster skrevet av elever på 4.trinn.
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-05)Sammendrag Som lærer på 1.-4. er jeg opptatt av lese- og skriveopplæring. Jeg har et ønske om å forstå hva som kan påvirke skriveutviklingen deres i positiv retning og jeg ønsker å rette oppmerksomheten mot elevene, deres ...