Show simple item record

dc.contributor.authorHausken, Hildegunn H.
dc.date.accessioned2013-07-01T11:24:51Z
dc.date.available2013-07-01T11:24:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185767
dc.descriptionMaster's thesis in Special educationno_NO
dc.description.abstractEn oppgave om metoden "Ordbanken og trekantsamarbeidet". Metoden er utviklet med tanke på flerspråklige elever i den norske skolen. "Ordbanken" brukes i den tospråklige opplæringen, særskilt norskopplæring og i et fag i klasseromsundervisning. Med utgangspunkt i morsmålet, skal elevene lære fem nye norske ord per uke. "Trekantsamarbeidet" innebærer et systematisk lærersamarbeid mellom morsmålslærere, særskilt norsk lærer og klasselærer.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayno_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2013;
dc.subjectspesialpedagogikkno_NO
dc.subjectOrdbankenno_NO
dc.subjectflerspråklige eleverno_NO
dc.subjectinkluderingno_NO
dc.subjectlæringno_NO
dc.subjectdeltakelseno_NO
dc.titleEr dette dine ord? En analyse av "Ordbanken og trekantsamarbeidet"no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Show simple item record