dc.contributor.author | Tyskerud, Anita | |
dc.date.accessioned | 2012-07-06T08:20:57Z | |
dc.date.available | 2012-07-06T08:20:57Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185796 | |
dc.description | Master's thesis in teaching mathematics | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2012; | |
dc.subject | matematikkundervisning | no_NO |
dc.subject | læreres oppfatninger | no_NO |
dc.subject | matematikkdidaktikk | no_NO |
dc.subject | lærere | no_NO |
dc.subject | grunnskole | no_NO |
dc.title | Hvordan manglende kunnskap om matematikk og matematikkundervisning blir oppfattet blant lærere som hindringer for undervisning. | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 101 | no_NO |