dc.contributor.advisor | Tysdal, Olav | |
dc.contributor.author | Nalbantoglu, Hatice Nursen | |
dc.date.accessioned | 2016-08-23T11:13:23Z | |
dc.date.available | 2016-08-23T11:13:23Z | |
dc.date.issued | 2016-05-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2401050 | |
dc.description | Master's thesis in History didactics | nb_NO |
dc.description.abstract | Oppgaven handler om hvordan begrepet historiebevissthet bidrar til å kaste lys over konflikten mellom tyrkere og tyrkerkurdere. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2016; | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/ | * |
dc.subject | Tyrkia | nb_NO |
dc.subject | historiedidaktikk | nb_NO |
dc.subject | tyrkere | nb_NO |
dc.subject | tyrkerkurdere | nb_NO |
dc.subject | konflikt | nb_NO |
dc.subject | historiebevissthet | nb_NO |
dc.title | Hvordan kan begrepet historiebevissthet bidra til å kaste lys over konflikten mellom tyrkere og tyrkerkurdere? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::History: 070 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | nb_NO |