Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk
Peer reviewed, Journal article
Published version
![Thumbnail](/uis-xmlui/bitstream/handle/11250/2735158/Postnr%2b1833500.pdf.jpg?sequence=6&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2020-04Metadata
Show full item recordCollections
Original version
Rogne, M. (2020) Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk. Acta Didactica Norden (ADNO), 14 (1). 10.5617/adno.7903Abstract
Lærarutdanningane i Noreg har gått igjennom hyppige reformer dei siste tiåra. Ein har fått mange strukturelle endringar, og det er forska lite på kva som skjer med innhaldssida i faga. I denne artikkelen blir faglege utviklingstrekk i norskfagets læringsutbyteformuleringar systematisk undersøkt. Hovudmaterialet er nasjonale retningslinjer for grunnskulelærarutdanningane 1-7 og 5-10 frå 2010 og 2016. Resultata peikar mot fire sentrale utviklingstrekk i eit ustabilt norskfag, der mange nye emne kjem inn og mange etablerte går ut.