Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNatvig, David Albert
dc.contributor.authorVikshåland, Cathrine Sofie Sønstabø
dc.date.accessioned2022-07-20T15:51:17Z
dc.date.available2022-07-20T15:51:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:110319777:90075727
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3007283
dc.description.abstractI denne masteroppgåva har eg undersøkt elevar på VG3-nivå sin språklege kunnskap, dugleik og åtferd, gjennom undersøkingar bygt på sosiolingvistiske tilnærmingsmetodar til haldningsforsking. Gjennom prøvar av elevane sin skriftlege dugleik og kompetanse har eg avdekt rettskrivingsproblematikk, i form av å undersøke i kor stor grad elevane meistrar og beherskar rettskrivingsreglar knytt til eit spesifikt feilskrivingsfenomen. Vidare har spørsmål om elevars tankar om eiga og andre si rettskriving i og utanfor skulen gjeve analyserbare data om språkleg åtferd. Resultata frå undersøkinga har gjeve meg informasjon som kan tolkast ut ifrå teoriar om språkhaldningar. Desse har vist elevane sine haldningar til dei språklege normene for kva som er korrekt og høveleg språk i skulen som kontekst.
dc.description.abstractIn this master's thesis, I have investigated students at upper secondary school level's linguistic knowledge, ability and behavior, through research based on sociolinguistic approach methods to attitude research. Through tests of the students' written ability and competence, I have uncovered spelling problems, in the form of examining the extent to which the students master spelling rules related to a specific misspelling phenomenon. Furthermore, questions about students´ thoughts about their own and others' orthography in and outside the school have provided analyzable data on linguistic behavior. The results from the survey have given me information that can be interpreted from theories of language attitudes. These have shown the students' attitudes towards the linguistic norms for what is a favoured written language in a school environment.
dc.languagenno
dc.publisheruis
dc.titleVG3-elevar sine haldningar til rettskriving i skulen.
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel