To sider av same sak - studie av kva som er likt og kva som er ulikt innan sidemålsundervisning i to språkområde
dc.contributor.advisor | Angvik, Stine Aarønes | |
dc.contributor.author | Torgersen, Eva | |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T15:51:51Z | |
dc.date.available | 2023-09-07T15:51:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:148940672:149398301 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3088002 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne kvalitative masterstudien var å undersøke kva som var likt og kva som var ulikt i sidemålsundervisninga på to ungdomsskular i to ulike språkområde. Forskingsspørsmåla tok opp lærarane sitt syn på sidemål, undervisningspraksis og syn på framtida til sidemålet. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nno | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | To sider av same sak - studie av kva som er likt og kva som er ulikt innan sidemålsundervisning i to språkområde | |
dc.type | Master thesis |