Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAngvik, Stine Aarønes
dc.contributor.authorTorgersen, Eva
dc.date.accessioned2023-09-07T15:51:51Z
dc.date.available2023-09-07T15:51:51Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:148940672:149398301
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3088002
dc.description.abstractFormålet med denne kvalitative masterstudien var å undersøke kva som var likt og kva som var ulikt i sidemålsundervisninga på to ungdomsskular i to ulike språkområde. Forskingsspørsmåla tok opp lærarane sitt syn på sidemål, undervisningspraksis og syn på framtida til sidemålet.
dc.description.abstract
dc.languagenno
dc.publisheruis
dc.titleTo sider av same sak - studie av kva som er likt og kva som er ulikt innan sidemålsundervisning i to språkområde
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel