Inkludering og tidlig innsats i barnehage
dc.contributor.advisor | Junge, June | |
dc.contributor.author | Dingsør, Fanni | |
dc.date.accessioned | 2024-02-17T16:52:04Z | |
dc.date.available | 2024-02-17T16:52:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:190654262:190806165 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3118285 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Formålet med denne bacheloroppgaven er å se på hvilke kriterier skal ifølge Stortingsmelding 6 oppfylles for å forbedre inkludering i barnehage. Utgangspunktet for valg av tema var mine egne erfaringer med at tidlig innsats er ikke tilstrekkelig i dag. Tema og problemstilling belyses ved å gjennomgå teori og forskning om spesialpedagogikk, inkludering og tidlig innsats. Metoden for oppgaven er kvalitativ dokumentanalyse av Stortingsmelding 6 (2019-2020) Tett på – tidlig innsats og inkluderende fellesskap i barnehage, skole og SFO. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Inkludering og tidlig innsats i barnehage | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap