Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJunge, June
dc.contributor.authorDingsør, Fanni
dc.date.accessioned2024-02-17T16:52:04Z
dc.date.available2024-02-17T16:52:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:190654262:190806165
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118285
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractFormålet med denne bacheloroppgaven er å se på hvilke kriterier skal ifølge Stortingsmelding 6 oppfylles for å forbedre inkludering i barnehage. Utgangspunktet for valg av tema var mine egne erfaringer med at tidlig innsats er ikke tilstrekkelig i dag. Tema og problemstilling belyses ved å gjennomgå teori og forskning om spesialpedagogikk, inkludering og tidlig innsats. Metoden for oppgaven er kvalitativ dokumentanalyse av Stortingsmelding 6 (2019-2020) Tett på – tidlig innsats og inkluderende fellesskap i barnehage, skole og SFO.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleInkludering og tidlig innsats i barnehage
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel