dc.contributor.advisor | Ingunn Berrefjord Ugelstad | |
dc.contributor.author | Miriam Skovdal, Marte Risnes Hansen, Ebba Lovisa Fogelström Stafberger | |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T16:51:13Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T16:51:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:181864222:190721319 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3121154 | |
dc.description.abstract | I vår bacheloroppgave har vi problemstillingen: Hvordan kan vi tilrettelegge for kroppslig lek i naturen på en måte som kan bidra til at barna bygger en relasjon til naturen og gir mulighet for en begynnende forståelse for bærekraftig utvikling. Vi har benyttet oss av en kvalitativ metode for innsamling av data. Denne metoden innebærer didaktisk opplegg, observasjon og intervju. Ved bruk av disse metodene, ønsker vi å innhente data vi kan bruke i oppgaven. I denne oppgaven har vi søkelys på begrepene fysisk aktiv lek/ kroppslig lek og bærekraftig utvikling. I samråd med problemstillingen skal vi innhente ulike fagartikler/bøker som legger grunnlag for å svare på vår problemstilling. Videre skal vi drøfte funn fra analyse og empiri. Til slutt skal vi konkludere våre funn i lys av problemstillingen. Til slutt avslutter vi med en kort oppsummering og trekker fram de viktige aspektene som skal til for å best mulig svare på vår problemstilling. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Bærekraftig utvikling i møte med barn i naturen | |
dc.type | Bachelor thesis | |