Delarkiv
Velg et delarkiv for å bla i samlingene
Universitetet i Stavanger [11595]
Nye registreringer
-
Lojalitetsprogram; Veien til en lojal kundebase i hotellbransjen
(Bachelor thesis, 2022)Bacheloroppgaven kommer som et resultat etter tre år på Universitet i Stavanger, Norsk Hotellhøyskole. Kandidatene har valgt å sette søkelys på lojalitetsprogram, og skal derfor besvare en problemstilling som ser på hvorvidt ... -
Facebook som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19 - en studie av tre hoteller
(Bachelor thesis, 2022)Formålet med denne oppgaven er at den skal gjennom en studie av tre hoteller, gi svar på problemstillingen; hvordan ble Facebook brukt som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19. Oppgaven skal ta utgangspunkt i ... -
Facebook som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19 – En studie av tre hoteller
(Bachelor thesis, 2022)Formålet med denne oppgaven er at den skal gjennom en studie av tre hoteller, gi svar på problemstillingen; hvordan ble Facebook brukt som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19. Oppgaven skal ta utgangspunkt i ... -
Lojalitetsprogram; Veien til en lojal kundebase i hotellbransjen
(Bachelor thesis, 2022)Bacheloroppgaven kommer som et resultat etter tre år på Universitet i Stavanger, Norsk Hotellhøyskole. Kandidatene har valgt å sette søkelys på lojalitetsprogram, og skal derfor besvare en problemstilling som ser på hvorvidt ... -
Hvordan gjøre Lego mer lønnsom gjennom markedsføring
(Bachelor thesis, 2022)Formålet med denne oppgaven er å undersøke hvordan en bedrift kan bli lønnsomme gjennom markedsføring, og problemstillingen har vi basert i selskapet The Lego Group. Hvor vi ønsker å finne ut hvordan Lego kan tiltrekke seg ...