dc.contributor.author | Midthassel, Unni Vere | |
dc.date.accessioned | 2010-05-20T14:27:26Z | |
dc.date.available | 2010-05-20T14:27:26Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Publisert i: Spesialpedagogikk, nr. 9 2009 s. 4-11 | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185238 | |
dc.description.abstract | Studien undersøker læreres opplevde læringsmuligheter fra kolleger i et prosjekt der målet var å utvikle en håndbok i klasseledelse gjennom strukturerte gruppemøter. 10 skoler i en kommune deltok i prosjektet. Datagrunnlaget er intervju med fem lærere, ansatt ved tre skoler. Skolene var omtrent halvveis i prosjektet da intervjuene ble foretatt. Gjennom intervjuene peker lærerne på forhold de opplevde ga læringsmuligheter så vel som forhold som kunne motvirke dette. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Utdanningsforbundet | |
dc.subject | læringsmuligheter | en_US |
dc.subject | lærer | en_US |
dc.subject | kollegamøter | en_US |
dc.subject | prosjekt | en_US |
dc.title | Læringsmuligheter i kollegamøter med strukturerte drøftinger : erfaringer fra et prosjekt om klasseromsledelse | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 4-11 | |
dc.source.volume | Årg. 74 | |
dc.source.journal | Spesialpedagogikk | |
dc.source.issue | nr.9 | |