Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMidthassel, Unni Vere
dc.date.accessioned2010-05-20T14:27:26Z
dc.date.available2010-05-20T14:27:26Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationPublisert i: Spesialpedagogikk, nr. 9 2009 s. 4-11en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185238
dc.description.abstractStudien undersøker læreres opplevde læringsmuligheter fra kolleger i et prosjekt der målet var å utvikle en håndbok i klasseledelse gjennom strukturerte gruppemøter. 10 skoler i en kommune deltok i prosjektet. Datagrunnlaget er intervju med fem lærere, ansatt ved tre skoler. Skolene var omtrent halvveis i prosjektet da intervjuene ble foretatt. Gjennom intervjuene peker lærerne på forhold de opplevde ga læringsmuligheter så vel som forhold som kunne motvirke dette.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUtdanningsforbundet
dc.subjectlæringsmuligheteren_US
dc.subjectlæreren_US
dc.subjectkollegamøteren_US
dc.subjectprosjekten_US
dc.titleLæringsmuligheter i kollegamøter med strukturerte drøftinger : erfaringer fra et prosjekt om klasseromsledelseen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer reviewed
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber4-11
dc.source.volumeÅrg. 74
dc.source.journalSpesialpedagogikk
dc.source.issuenr.9


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel