• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel 
  •   Hjem
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Early Childhood Education
  • Studentoppgaver (HF-IBU)
  • Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel
  •   Hjem
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Early Childhood Education
  • Studentoppgaver (HF-IBU)
  • Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 85-104 av 143

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Kjønnsnormer i barnehagen 

      Jørgensen, Jonas Topnes (Bachelor thesis, 2022)
    • Klatrerom : en studie av førskolebarns romforståelse i en klatrekontekst 

      Sæbbe, Per-Einar (Masteroppgave/UIS-HF-IF/2010;, Master thesis, 2010)
      Denne studien drøfter hvordan førskolebarns romforståelse kommer til uttrykk gjennom barnas egne beskrivelser av en klatreopplevelse i barnehagen. Hovedhensikten med studien er å klartlegge utviklingen av romforståelse, ...
    • Kommunikasjon og samtale blant de minste. 

      Andersen, Siri. (Bachelor thesis, 2022)
    • Kompetanseheving og endring i barnehagene som følge av Stavangerprosjektet 

      Jølbo, Bjørg Danielsen (Masteroppgave/UIS-HF-IFU/2014;, Master thesis, 2014-05-15)
      Formålet med oppgaven er å finne ut om det har vært en kompetanseheving og endring i barnehagene som deltok i Stavangerprosjektet – Det Lærende barnet i perioden 2007- 1012, samt å kartlegge hvilke ledelsesfunksjoner som ...
    • Konstruksjon av samspill og kommunikasjon mellom de yngste barna i lek. En studie med et fenomenologisk blikk på de yngste barna i barnehagen 

      Jøssang, Linn Beate (Master thesis, 2014)
      Studiens fokus er hvordan de yngste barna i barnehagen konstruerer samspill og kommunikasjon mellom seg i lek. Studien tar utgangspunkt i et kvalitativt forskningsarbeid gjennomført på en 0-3 års avdeling, med et fenomenologisk ...
    • Kulturelt mangfold i barnelitteraturen: En undersøkelse av tre barnehagelæreres holdninger til representasjon i bildebøker. 

      Gangsøy, Mathilde (Bachelor thesis, 2022)
    • Kunsten å synliggjøre matematikken i barnehagen 

      Emilie Langebro (Bachelor thesis, 2022)
    • Ledelse og motivasjon i arbeidsmiljøet 

      Nilsson, Amalie Kristin Wasbø (Bachelor thesis, 2022)
      I denne oppgaven skriver jeg om tema ledelse og motivasjon. Min problemstilling er «Hvordan kan en pedagogisk leder arbeide for å skape et motiverende arbeidsmiljø for personalet?». Hensikten med oppgaven er å gå inn i ...
    • Leiing, motivasjon og trivsel 

      Bø, Margunn (Bachelor thesis, 2022)
    • Lek i barnehagens uteområde 

      Neverlien, Sofie (Bachelor thesis, 2022)
    • Lek og inkludering i barnehagen 

      Hjorteland, Karen Beate.; Simonsen, Celina. (Bachelor thesis, 2022)
    • Lek sin rolle i møte med inkludering 

      Hødnebø, Tina (Bachelor thesis, 2022)
    • Lesekultur i barnehagen 

      Gudmundsdottir, Dagny (Bachelor thesis, 2022)
    • Markering av høytider i barnehagen - Spesifisert på markeringen av eid al-fitr. 

      Grandahl, Malin (Bachelor thesis, 2022)
    • Matematiske begreper - viktige byggesteiner i barnas matematiske grunnmur 

      Langåker, Aslaug (Bachelor thesis, 2022)
    • Mathematics in kindergartens: learning or playing? A comparative study between Belgium and Norway 

      Leclercq, Karen (Masteroppgave/UIS-HF-IF/2010;, Master thesis, 2010)
      This thesis contains a cross-cultural study in which early childhood education in Flanders (Belgium) and Norway was compared. The main aim of the thesis was to reveal the differences in focus for an activity on numeracy ...
    • Med hele meg! – Et dramapedagogisk arbeid med toddlere med fokus på kroppslighet 

      Johansen, Elisabeth Pedrikke (Bachelor thesis, 2022)
      Denne oppgaven er et resultat av et praktisk dramapedagogisk arbeid jeg hadde på en småbarnsavdeling. Problemstillingen min var: Hvordan bidrar drama i praksis til at jeg blir tryggere på meg selv i arbeidet med toddlere ...
    • Medvirkning i barnehagen 

      Dversnes, Rebecca (Bachelor thesis, 2022)
    • Meningsskaping gjennom dialog og refleksjon : personalveiledning i to barnehager 

      Nese, Liv (Masteroppgave/UIS-HF-IF/2010;, Master thesis, 2010)
      Emnet for denne studien er personalveiledning i barnehagen med vekt på formell veiledning. Problemstillingen er: Hvordan praktiserer barnehagen personalveiledning, og hvordan kan kvaliteten i veiledningen styrkes? Temaet ...
    • Motivasjon i arbeidsmiljø 

      Økland, Melanie Jane Ferreira (Bachelor thesis, 2022)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit