• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel 
  •   Hjem
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Early Childhood Education
  • Studentoppgaver (HF-IBU)
  • Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel
  •   Hjem
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Early Childhood Education
  • Studentoppgaver (HF-IBU)
  • Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Studentoppgaver (HF-IBU) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 92-111 av 137

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Markering av høytider i barnehagen - Spesifisert på markeringen av eid al-fitr. 

      Grandahl, Malin (Bachelor thesis, 2022)
    • Matematiske begreper - viktige byggesteiner i barnas matematiske grunnmur 

      Langåker, Aslaug (Bachelor thesis, 2022)
    • Mathematics in kindergartens: learning or playing? A comparative study between Belgium and Norway 

      Leclercq, Karen (Masteroppgave/UIS-HF-IF/2010;, Master thesis, 2010)
      This thesis contains a cross-cultural study in which early childhood education in Flanders (Belgium) and Norway was compared. The main aim of the thesis was to reveal the differences in focus for an activity on numeracy ...
    • Med hele meg! – Et dramapedagogisk arbeid med toddlere med fokus på kroppslighet 

      Johansen, Elisabeth Pedrikke (Bachelor thesis, 2022)
      Denne oppgaven er et resultat av et praktisk dramapedagogisk arbeid jeg hadde på en småbarnsavdeling. Problemstillingen min var: Hvordan bidrar drama i praksis til at jeg blir tryggere på meg selv i arbeidet med toddlere ...
    • Medvirkning i barnehagen 

      Dversnes, Rebecca (Bachelor thesis, 2022)
    • Meningsskaping gjennom dialog og refleksjon : personalveiledning i to barnehager 

      Nese, Liv (Masteroppgave/UIS-HF-IF/2010;, Master thesis, 2010)
      Emnet for denne studien er personalveiledning i barnehagen med vekt på formell veiledning. Problemstillingen er: Hvordan praktiserer barnehagen personalveiledning, og hvordan kan kvaliteten i veiledningen styrkes? Temaet ...
    • Motivasjon i arbeidsmiljø 

      Økland, Melanie Jane Ferreira (Bachelor thesis, 2022)
    • Musikk for et inkluderende fellesskap i barnehagen. 

      Halleland, Helene S. (Bachelor thesis, 2022)
      Denne bacheloroppgaven vil baseres på problemstillingen; «Hvordan bidrar musikk til et inkluderende fellesskap i barnehagen?». For å undersøke nærmere har jeg valgt å ta i bruk den kvalitative forskningsmetoden, intervju. ...
    • Musikk i barnehage. Hvordan bruker barnehagepersonalet musikken i spontane situasjoner? 

      Jagoda Anna Rekas (Bachelor thesis, 2022)
    • Musikk som verktøy for inkludering og medvirkning 

      Silje Tangen Gundersen (Bachelor thesis, 2022)
    • "No er du ferdig unge mann" - barns motstand som uttrykk for "å halda på ein praktisk estetisk erfaing" 

      Fjellanger, Liv Ingrid (Masteroppgave/UIS-HF-IBU/2014;, Master thesis, 2014-06-16)
      Studiet tek for seg barns motstandshandlingar i overgangssituasjonane i barnehagen. Eg rettar blikket mot dei yngste barna i barnehagen, og især deira kroppslege motstandshandlingar. Studiet sitt mål er å forstå verdiar ...
    • Om vilkårene for den planlagte litteraturformidlingen i barnehagen : ”å lese for barna i barnehagen, det er ikke noe vi kan skulke unna, det er noe vi MÅ gjøre…” 

      Haugen, Heidi Munkejord (Masteroppgave/UIS-HF-IF/2010;, Master thesis, 2010)
      Formålet med denne studien har vært å undersøke vilkårene for den planlagte litteraturformidling i barnehagen. Forskningsspørsmålet forsøkt besvart i oppgaven er: Hva er det i barnehagestrukturen som hemmer eller fremmer ...
    • Påvirkningen drama har på språkutviklingen i barnehagen 

      Pedersen, Andrea; Hole, Kristin (Bachelor thesis, 2022)
    • Pedagogens arbeid med musikk i barnehagen 

      Aas Garseg, Sigurd (Bachelor thesis, 2022)
    • Pedagogens rolle i inkludering ved lek på småbarnsavdeling 

      Salte Gausel, Hege (Bachelor thesis, 2022)
      Sammendrag Denne studien dreier seg hovedsakelig om inkludering og mangfold på småbarnsavdelingen. Formålet med studien er å undersøke hvordan pedagogisk leder tilrettelegger for inkludering i lek på en mangfoldig ...
    • Pedagogens strukturerte språkarbeid med flerspråklige førskolebarn 

      Lise Mæland (Bachelor thesis, 2022)
    • Pedagogisk leder sin voksenrolle i utelek 

      Astrid Smith (Bachelor thesis, 2022)
      I denne studien har jeg undret meg over hvordan en pedagogisk leder ser på sin voksenrolle i uteleken. Denne bacheloroppgaven vil baseres på problemstillingen «Hvordan en pedagogisks leder barnehagens ser på sin voksenrolle ...
    • Pedagogisk leder sitt møte med flerkulturelle barn og foreldre 

      Lædre, Elisabeth Rekevik (Bachelor thesis, 2022)
    • pedagogiske lederens arbeid med skapende og kreative prosesser 

      Karais, Hasan (Bachelor thesis, 2022)
    • Planlagte læringssituasjoner med fokus på matematikk 

      Westergård, Nina; Norland, Camilla (Bachelor thesis, 2022)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit