dc.contributor.author | Hanssen, Brit | |
dc.contributor.author | Østrem, Sissel | |
dc.date.accessioned | 2013-10-03T11:47:56Z | |
dc.date.available | 2013-10-03T11:47:56Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Hansen, B. og Østrem, S. (2007) Det levende lærerarbeidet. Norsk pedagogisk tidsskrift, 3, pp. 207-218 | no_NO |
dc.identifier.issn | 1504-2987 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185527 | |
dc.description.abstract | Hva handler lærerarbeidet om, og hvordan kan vi forstå lærere sin utvikling
gjennom det første året i yrket? Artikkelen forsøker å belyse noen aspekt ved
lærerarbeidet og nyutdannede lærere sine opplevelser av det. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Universitetsforlaget | no_NO |
dc.subject | pedagogikk | no_NO |
dc.subject | lærerutdanning | no_NO |
dc.subject | nyutdannede lærere | no_NO |
dc.title | Det levende lærerarbeidet | no_NO |
dc.type | Journal article | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 207-218 | no_NO |
dc.source.journal | Norsk pedagogisk tidsskrift | no_NO |
dc.source.issue | 3 | no_NO |