Blar i Studentoppgaver (HF-IGIS) på emneord "ALLE MED-observasjonsverktøy"
Viser treff 1-4 av 4
-
Mellom Linjene : om sammenhengen mellom språk og sosial fungering hos små barn
(Masteroppgave/UIS-HF-IAS/2009, Master thesis, 2009)Forskning viser at det er en sammenheng mellom språk og atferd. Språklige vansker assosieres i utstrakt grad med blant annet atferdsproblematikk og svak sosial kompetanse (Rice, Sell, & Hadley, 1991). Ut fra dette har ... -
Samanhengen mellom språkleg og sosial meistring : har språkleg meistring noko å seie for den sosiale kompetansen hos små barn?
(Masteroppgave/UIS-HF-IAS/2010;, Master thesis, 2010)Å utvikle språk er noko av det viktigaste som skjer i eit barn sitt liv. Språket gir identitet og tilhøyring, samtidig som barnet lærer å forstå seg sjølv og omverda gjennom språket. Dette er avgjerande for barn si vidare ... -
Språk og åtferd : om samanhengen mellom språk og sosial fungering hjå 4,9 åringane
(Masteroppgave/UIS-HF-IAS/2011;, Master thesis, 2011)Språk er eit verktøy eller reiskap ein nyttar for å kunne handle i og forstå omverda ifølgje Säljö (2001), og barnet si språktileigning skjer i eit komplisert samspel mellom biologiske, kognitive og sosiale faktorar (Lyster, ... -
”Tan jeg væe me å lete?” En studie om lekemestring hos barn med språkvansker
(Masteroppgave/UIS-HF-IAS/2009, Master thesis, 2009)Formålet med studien var å se nærmere på hvordan førskolebarn med språkvansker mestret lek, og hvilke konsekvenser dårlig lekemestring kan føre til hos disse barna. Studien ble gjennomført via observasjon av barns lek, ved ...