dc.contributor.author | Midthassel, Unni Vere | |
dc.date.accessioned | 2014-10-16T13:50:47Z | |
dc.date.available | 2014-10-16T13:50:47Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Midthassel, U.V. (2003) Kollegaveiledning – er det verd å bruke tid på? Norsk pedagogisk tidsskrift, 93(3-4), pp. 168-174 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1504-2987 | |
dc.identifier.issn | 0029-2052 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/224045 | |
dc.description.abstract | Kollegaveiledning er en arbeidsmåte der kolleger skal bidra til hverandres
kompetanseutvikling ved å ta utgangspunkt i hverdagens utfordringer. Tiltaket
er blitt fremhevet som nyttig for å øke læreres profesjonalitet og å bidra til en
kontinuerlig utvikling av lærerrollen. Men hva vet vi om hvor nyttig denne
arbeidsformen er? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetsforlaget | nb_NO |
dc.subject | lærere | nb_NO |
dc.subject | kollegaveiledning | nb_NO |
dc.title | Kollegaveiledning – er det verd å bruke tid på? | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 168-174 | nb_NO |
dc.source.volume | 93 | nb_NO |
dc.source.journal | Norsk pedagogisk tidsskrift | nb_NO |
dc.source.issue | 3-4 | nb_NO |