Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMidthassel, Unni Vere
dc.date.accessioned2014-10-16T13:50:47Z
dc.date.available2014-10-16T13:50:47Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationMidthassel, U.V. (2003) Kollegaveiledning – er det verd å bruke tid på? Norsk pedagogisk tidsskrift, 93(3-4), pp. 168-174nb_NO
dc.identifier.issn1504-2987
dc.identifier.issn0029-2052
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/224045
dc.description.abstractKollegaveiledning er en arbeidsmåte der kolleger skal bidra til hverandres kompetanseutvikling ved å ta utgangspunkt i hverdagens utfordringer. Tiltaket er blitt fremhevet som nyttig for å øke læreres profesjonalitet og å bidra til en kontinuerlig utvikling av lærerrollen. Men hva vet vi om hvor nyttig denne arbeidsformen er?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.subjectlærerenb_NO
dc.subjectkollegaveiledningnb_NO
dc.titleKollegaveiledning – er det verd å bruke tid på?nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281nb_NO
dc.source.pagenumber168-174nb_NO
dc.source.volume93nb_NO
dc.source.journalNorsk pedagogisk tidsskriftnb_NO
dc.source.issue3-4nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel