Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHelgevold, Nina
dc.contributor.authorBakkene, Camilla
dc.date.accessioned2018-08-23T12:47:47Z
dc.date.available2018-08-23T12:47:47Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2559095
dc.descriptionMaster's thesis in Educationnb_NO
dc.description.abstractEn kvalitativ intervjustudie som har til hensikt å få ny kunnskap om lærerens autonomi og profesjonalitet sett fra lærernes eget perspektiv. Studien undersøker handlingsrommet i lærerrollen slik det oppleves og erfares av lærere som jobber på de laveste trinnene i grunnskolen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2018;
dc.subjectutdanningsvitenskapnb_NO
dc.subjectlærerrollennb_NO
dc.subjectprofesjonalitetnb_NO
dc.subjecthandlingsromnb_NO
dc.subjectautonominb_NO
dc.subjectpedagogikknb_NO
dc.titleLærerens profesjonelle handlingsrom og autonomi på barnetrinnet - en kvalitativ studienb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.pagenumber99nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel