Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHervik, Sigbjørn.
dc.contributor.authorAbrahamsen, Solveig Mathilde Ingebretsen.
dc.date.accessioned2021-09-29T16:28:54Z
dc.date.available2021-09-29T16:28:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uis:inspera:79010903:22684422
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2786276
dc.description.abstractI dette forskningsarbeidet forsøker jeg å få et innblikk i elever med fagene S2 og R2 sin forståelse av den deriverte og tangenter. Hva slags begrepsforståelse har elevene? Er deres forståelse instrumentell og/eller relasjonell, og hvordan kommer deres forståelse til uttrykk i problemløsing?
dc.description.abstractIn this research, I am trying to get an image of pupils', who are taking either the S2 or R2 course, understanding of the derivative and tangents. What kind of understanding do they have for the terms? Is their understanding instrumental and/or relational, and how does their understanding display itself during the problem-solving process?
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleDen deriverte, tangenter og elevers forståelse av disse.
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel