Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJakobsen, Dagmar Anita
dc.contributor.authorØstevik, Emilie Bentsen
dc.date.accessioned2022-03-11T16:52:23Z
dc.date.available2022-03-11T16:52:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:100270094:101770931
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2984844
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractPå bakgrunn av egne interesser har jeg valgt å se nærmere på tegning og skapende prosesser i barnehagen. Gjennom spørreskjema har det blitt innhentet informasjon til å besvare problemstilingen: Hvordan kan barnehagelæreren legge til rette for skapende prosesser i barnehagen rettet mot tegning og formingsverksteder I forbindelse med empirien fra informantene har det blitt sett på relevant teori om blant annet skapende prosesser, barnehagelærerens rolle, og rommet som den tredje pedagog. Videre blir teorien knyttet opp og drøftet sammen med funnene fra spørreskjemaet. Avsluttningsvis kom jeg frem til at det er flere ting å ta hensyn til i tilrettelegging for skapende prosesser. For eksempel barnas interesser, rommets/ verkstedets språk og barnas medvirkning.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan kan barnehagelæreren legge til rette for skapende prosesser i barnehagen rettet mot tegning og formingsverksteder?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel