Show simple item record

dc.contributor.advisorDrangeid, Magne I.
dc.contributor.advisorArrestad, Berit
dc.contributor.authorHaukelid, Silje
dc.date.accessioned2024-11-28T16:51:20Z
dc.date.available2024-11-28T16:51:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:229928016:229929274
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3167277
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstract
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUIS
dc.title"Så alle kan se hva du tenker inni hodet" – En kvalitativ studie av hvordan drama som metode kan støtte elevers konstruksjon av litterære forestillingsverdener
dc.typeMaster thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [1159]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Show simple item record