"Så alle kan se hva du tenker inni hodet" – En kvalitativ studie av hvordan drama som metode kan støtte elevers konstruksjon av litterære forestillingsverdener
dc.contributor.advisor | Drangeid, Magne I. | |
dc.contributor.advisor | Arrestad, Berit | |
dc.contributor.author | Haukelid, Silje | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T16:51:20Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T16:51:20Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:229928016:229929274 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3167277 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | UIS | |
dc.title | "Så alle kan se hva du tenker inni hodet" – En kvalitativ studie av hvordan drama som metode kan støtte elevers konstruksjon av litterære forestillingsverdener | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|
This item appears in the following Collection(s)
-
Studentoppgaver (HF-IGIS) [1159]
Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk