Blar i Vitenskapelige publikasjoner (TN-ISØP) på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280"
Viser treff 1-3 av 3
-
Mengden av organiserte læringsaktiviteter og sammenhengen med studentenes motivasjon, egeninnsats og overordnede tilfredshet med studiet
(Peer reviewed; Journal article, 2021)I høgskole- og universitetsstudier er det stor forskjell på mengden av læringsaktiviteter som organiseres av institusjonene. Det er med dette utgangspunktet vi i denne studien vil undersøke hvorvidt det er sammenheng mellom ... -
Om sammenhengen mellom motivasjon, studentaktiv undervisning og konstruktive tilbakemeldinger. En studie fra Universitetet i Stavanger.
(Peer reviewed; Journal article, 2020-11)I denne artikkelen undersøker vi hvorvidt det er sammenheng mellom studentaktiv undervisning og studentenes motivasjon, og videre, hvorvidt det er sammenheng mellom studentenes motivasjon og studentenes oppfatning av de ... -
Utilizing students' feedback to ensure quality in teaching and learning: A lesson from covid-19
(Peer reviewed; Journal article, 2023)In this article we investigate the impact of COVID-19 on teaching quality and student active teaching. The data used for the analysis is from more than 4,000 students at the University of Stavanger, collected for the Study ...