Blar i Department of Cultural Studies and Languages (HF-IKS) på emneord "norskdidaktikk"
Viser treff 1-4 av 4
-
«Jeg vil skrive ryddig og interessant». Bruk av argumenterende skriverammer i ungdomsskolen ut i fra et elevperspektiv.
(Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2019;, Master thesis, 2019-05)Den norske læreplanen vektlegger skriving i skolen svært høyt. Elevene skal etter endt skolegang tre inn i et samfunn som stiller krav til en kompleks tekstkompetanse. Gjennom skriveopplæringen i skolen skal elevene utvikles ... -
Mellomtrinnslærarar sin bruk av videorespons på tekst i norskfaget. «Eg fekk sagt mykje meir enn det eg hadde orka å skriva til elevane»
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-06-10)Det er forventa av lærarar at dei nyttar varierte former for vurdering av elevane si læring i digitale omgivnader på måtar som bidreg til å utvikla elevane si læringslyst, læringsstrategiar og kompetanse til å læra. ... -
Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk
(Peer reviewed; Journal article, 2020-04)Lærarutdanningane i Noreg har gått igjennom hyppige reformer dei siste tiåra. Ein har fått mange strukturelle endringar, og det er forska lite på kva som skjer med innhaldssida i faga. I denne artikkelen blir faglege ... -
Rammer for kreativitet: En studie av hvordan elever i en klasse på Vg3 opplever rammer for kreativ skriving
(Masteroppgave/UIS-UH-IKS/2020;, Master thesis, 2020-05-11)Å utvikle elevenes kreative ferdigheter er sentralt i fremtidens skole. Denne masteroppgaven retter fokus mot elevenes kreative skriving i norskfaget. Den overordnede problemstillingen er: Hvordan opplever elever i en ...