Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHammervold, Unn
dc.contributor.advisorSagvaag, Hildegunn
dc.contributor.authorRomero, Nicolàs
dc.date.accessioned2019-09-30T10:40:31Z
dc.date.available2019-09-30T10:40:31Z
dc.date.issued2019-05-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2619331
dc.descriptionMaster`s thesis in Substance Use and Mental Health Worknb_NO
dc.description.abstractDenne studien har utgangspunkt i den aukande andelen unge som faller ut av vidaregåande utdanning, ofte med bakgrunn i psykisk helseproblematikk. Skuleresept ved Stavanger Universitetssjukehus har sidan 2014 arbeida med å støtte ungdommar med moderat til alvorleg psykisk liding med å ivareta sin utdanning. Skuleresepts grunntanke er å jobbe mot stigmatisering av elevar med alvorleg psykisk liding og støtte den enkelte til å ivareta sin utdanning og slik oppleve meistring. Skuleresept følgjer opp den enkelte elev og utdanningsinstitusjonen. Siktemålet med masterstudien har vore å få auka kunnskap om kva unge med psykiske helsevanskar erfarer medverkar til at dei klarar å delta i vidaregåande skule, og om oppfølginga dei får av Skuleresept har ein betyding for at dei klarar å stå i utdanning. Problemstillinga var: Kva erfarer deltakarar i Skuleresept hemmar og fremjar deltaking i vidaregåande skule, dersom man har psykiske helsevanskar? Kvalitativ metode og individuelle intervju blei anvendt for å belyse studiens problemstilling. Data blei samla inn frå sju informantar, både gutar og jenter som alle hadde erfaringar med å slite psykisk. Resultata visar at det både er forhold som hemmar og fremjar deltaking i skulen. Erfaringar med å ha det krevjande psykisk beskrivast som ein sentral årsak til at deltaking i skulen blei opplevd som utfordringane. Funna visar at å tileigne seg innsikt i eigen sjukdom, å oppleve støtte frå vener og familie, samt å kjenne seg delaktig i eit inkluderande klasse- og skulemiljø, gir styrke til å klare å delta på skulen. Oppfølginga informantane fekk av Skuleresept utgjorde eit viktig bidrag for å klare å stå i utdanninga.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HV/2019;
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjecthelse- og sosialfagnb_NO
dc.subjectpsykisk helsearbeidnb_NO
dc.subjectskulereseptnb_NO
dc.titleUnge med psykiske helsevanskar og deltaking i vidaregåande skule: ein kvalitativ studie om unge sine erfaringarnb_NO
dc.title.alternativeAdolescents with psychological difficulties and participation in high school: exploring the subjective experiences of participationnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HV) [1305]
    Master- og bacheloroppgaver i sykepleie / spesialsykepleie / helsevitenskap

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal