Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkaftun, Atle
dc.date.accessioned2023-11-22T09:19:04Z
dc.date.available2023-11-22T09:19:04Z
dc.date.created2023-10-12T08:24:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationSkaftun, A. (2023). Viden om Literacy, 34, 38-48.en_US
dc.identifier.issn2246-6517
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3104025
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNationalt Videncenter for Læsningen_US
dc.titleKritisk lesing og dybdelesing i skolens litteraturarbeiden_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Nationalt Videncenter for Læsningen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010en_US
dc.source.pagenumber38-48en_US
dc.source.volume34en_US
dc.source.journalViden om Literacyen_US
dc.identifier.cristin2183942
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel