Blar i Studentoppgaver (SV-IMS) på emneord "markedskommunikasjon"
Viser treff 1-3 av 3
-
Hvilke konkrete forandringer i markedstilbud og markedskommunikasjon bør Altibox AS gjøre for å oppnå et bedre partnerforhold?
(Master thesis, 2013)Hensikten med denne oppgaven er å undersøke hvilke konkrete tiltak Altibox AS kan og bør gjennomføre for å bedre sin markedskommunikasjon og tilbudsvirkemiddelbruk mot partnerne. I dette prosjektet har forfatter i første ... -
Hvordan skal Interiørloftet forbedre den nåværende markedskommunikasjonen?
(Masteroppgave/UIS-SV-IMKS/2014;, Master thesis, 2014-06-16)Denne masteroppgaven er en casestudie av interiørbutikkene til Interiørloftet. Studien har sett på elementer i den nåværende markedskommunikasjonen til Interiørloftet for å finne forbedringsmuligheter som vil kunne øke ... -
Telia; omprioritering av markedsføringsstrategi for å styrke kompetanse hos deltidsansatte
(Masteroppgave/UIS-SV-IMKS/2016;, Master thesis, 2016-06)Min problemstilling for masteravhandlingen i endringsledelse er: «Hvorfor og hvordan bør Telia styrke og opprettholde kompetanse hos deltidsansatte i sine butikker». Hensikten med oppgaven er å belyse fordelene med å ...