Frå bilavhengige byar til berekraftig mobilitet
Master thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2625279Utgivelsesdato
2019-06Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Studentoppgaver (TN-ISØP) [1409]
Sammendrag
Bruk av bilreduserande tiltak blir i dag i større grad
brukt for å redusere veksten av personbiltransport
i byar, men møter samtidig motstand i delar av
befolkninga, særleg i de meir bilavhengige byane.
Denne oppgåva samlar empirisk data på reisevanar
og endring tilknytt innføring av bomringar
på Nord-Jæren blant eit utval av populasjonen på
Universitetsområdet på Ullandhaug, beståande av
studentar og tilsette ved UiS.
Resultat synar at området er bilbasert, men har likevel
ei relativ låg bilandel tatt i betraktning områdets
lokalisering, blant anna på grunn av at utvalet består
av mange studentar. Ytre faktorar slik som bomringar
har ført til at ei betydeleg del har endra reisevanar,
men området legg i mindre grad sjølv til rette
for redusert bilbruk, eller tilbyr attraktive alternativ.
Oppgåva peikar også i retning av implementering
av parkeringsavgift og behov basert parkering, samt
stagnere tilrettelegginga for personbilbruk, dette
for å ytligare redusere bilbruken til området, sett
i samanheng med betre tilrettelegging for andre
transportmiddel.
Beskrivelse
Master's thesis in Urban Development and Design