Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRogne, Magne Ove
dc.date.accessioned2021-03-23T14:30:07Z
dc.date.available2021-03-23T14:30:07Z
dc.date.created2020-09-25T13:57:19Z
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.citationRogne, M. (2020) Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk. Acta Didactica Norden (ADNO), 14 (1).en_US
dc.identifier.issn2535-8219
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2735158
dc.description.abstractLærarutdanningane i Noreg har gått igjennom hyppige reformer dei siste tiåra. Ein har fått mange strukturelle endringar, og det er forska lite på kva som skjer med innhaldssida i faga. I denne artikkelen blir faglege utviklingstrekk i norskfagets læringsutbyteformuleringar systematisk undersøkt. Hovudmaterialet er nasjonale retningslinjer for grunnskulelærarutdanningane 1-7 og 5-10 frå 2010 og 2016. Resultata peikar mot fire sentrale utviklingstrekk i eit ustabilt norskfag, der mange nye emne kjem inn og mange etablerte går ut.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectnorskdidaktikken_US
dc.subjectnorskfageten_US
dc.subjectlærerutdanningen_US
dc.titleNorskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekken_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber23en_US
dc.source.volume14en_US
dc.source.journalActa Didactica Norden (ADNO)en_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.5617/adno.7903
dc.identifier.cristin1833500
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal