dc.contributor.author | Rogne, Magne Ove | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T14:30:07Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T14:30:07Z | |
dc.date.created | 2020-09-25T13:57:19Z | |
dc.date.issued | 2020-04 | |
dc.identifier.citation | Rogne, M. (2020) Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk. Acta Didactica Norden (ADNO), 14 (1). | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-8219 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2735158 | |
dc.description.abstract | Lærarutdanningane i Noreg har gått igjennom hyppige reformer dei siste tiåra. Ein har fått mange strukturelle endringar, og det er forska lite på kva som skjer med innhaldssida i faga. I denne artikkelen blir faglege utviklingstrekk i norskfagets læringsutbyteformuleringar systematisk undersøkt. Hovudmaterialet er nasjonale retningslinjer for grunnskulelærarutdanningane 1-7 og 5-10 frå 2010 og 2016. Resultata peikar mot fire sentrale utviklingstrekk i eit ustabilt norskfag, der mange nye emne kjem inn og mange etablerte går ut. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | norskdidaktikk | en_US |
dc.subject | norskfaget | en_US |
dc.subject | lærerutdanning | en_US |
dc.title | Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 23 | en_US |
dc.source.volume | 14 | en_US |
dc.source.journal | Acta Didactica Norden (ADNO) | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.5617/adno.7903 | |
dc.identifier.cristin | 1833500 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |