Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKipperberg, Elise
dc.contributor.authorJohannessen, Emma Landa
dc.date.accessioned2021-07-21T16:26:55Z
dc.date.available2021-07-21T16:26:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uis:inspera:81558459:34719641
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2764969
dc.description.abstractProblemstillingen i oppgaven er: Hvordan kan miljøterapeutrollen i stavangerskolen bidra til å styrke elevenes livsmestring? Hovedhypotesen min er at de forskjellige informantene ser på miljøterapeuter som en særlig ressurs som kan bistå elever som har problemer og sliter med psykiske plager, men at lærere, rektorer og miljøterapeuter kan ha litt ulike synspunkter på ressursbehov, rolle og arbeidsoppgaver ut fra sin egen profesjonsbakgrunn. I praksisperioden min på barnevernspedagogutdanningen var jeg på en grunnskole i Stavanger. Her fikk jeg et lite innblikk i hvordan de ulike yrkesgruppene samarbeidet rundt elever med særlige behov. Dette er noe jeg kan tenke meg å jobbe med etter endt utdanning. Jeg ønsker derfor å benytte bacheloroppgaven min til få mer kunnskap om hvordan barnevernspedagogen som miljøterapeut i skolen kan bidra til å styrke elevene til å mestre skolehverdagen sin bedre.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleBBABAC Bacheloroppgave med forskningsmetode
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel