Skolen - en plass å lære, men også en plass å være. "Hvordan tilrettelegge for et godt psykososialt miljø i skolen?"
dc.contributor.advisor | Mathiesen Holth, Ida. | |
dc.contributor.author | Slinning, Anna. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-22T16:26:13Z | |
dc.date.available | 2021-07-22T16:26:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:81559424:26448055 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2765126 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Skolen - en plass å lære, men også en plass å være. "Hvordan tilrettelegge for et godt psykososialt miljø i skolen?" | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (SV-IS) [868]
Studentoppgaver i Sosialt arbeid