Hva gjør naturen aktuell som læringsarena for barn og unge med ADHD?
dc.contributor.advisor | Anda-Ågotnes, Gøril, Liss | |
dc.contributor.author | Sædberg, Karen | |
dc.date.accessioned | 2022-07-19T15:52:39Z | |
dc.date.available | 2022-07-19T15:52:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:111953379:47615312 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3006732 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hva gjør naturen aktuell som læringsarena for barn og unge med ADHD? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (SV-IS) [868]
Studentoppgaver i Sosialt arbeid