Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOhna, Stein Erik Solbø
dc.contributor.authorMjøs, Marit
dc.date.accessioned2023-06-28T06:42:19Z
dc.date.available2023-06-28T06:42:19Z
dc.date.created2023-03-27T15:46:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationOhna, S. E. & Mjøs, M. (2023). Inkluderende praksis i barnehage og skole – erfaringer fra SUKIP-prosjektet. I M. Mjøs, S. Hillesøy, V. Moen og S. E. Ohna (red.), Kompetanse for inkluderende praksis. Et innovasjonsprosjekt om samarbeid mellom barnehage/skole og PP-tjeneste (Kap. 3, s. 71–95)en_US
dc.identifier.isbn978-82-02-79483-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3073854
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.relation.ispartofKompetanse for inkluderende praksis : Et innovasjonsprosjekt om samarbeid mellom barnehage/skole og PP-tjenesten
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkluderende praksis i barnehage og skole : erfaringer fra SUKIP-prosjeketen_US
dc.title.alternativeInkluderende praksis i barnehage og skole : erfaringer fra SUKIP-prosjeketen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderthe authorsen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber71-95en_US
dc.identifier.cristin2137311
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 296636en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal