dc.contributor.author | Ohna, Stein Erik Solbø | |
dc.contributor.author | Mjøs, Marit | |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T06:42:19Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T06:42:19Z | |
dc.date.created | 2023-03-27T15:46:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ohna, S. E. & Mjøs, M. (2023). Inkluderende praksis i barnehage og skole – erfaringer fra SUKIP-prosjektet. I M. Mjøs, S. Hillesøy, V. Moen og S. E. Ohna (red.), Kompetanse for inkluderende praksis. Et innovasjonsprosjekt om samarbeid mellom barnehage/skole og PP-tjeneste (Kap. 3, s. 71–95) | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-02-79483-5 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3073854 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.relation.ispartof | Kompetanse for inkluderende praksis : Et innovasjonsprosjekt om samarbeid mellom barnehage/skole og PP-tjenesten | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Inkluderende praksis i barnehage og skole : erfaringer fra SUKIP-prosjeket | en_US |
dc.title.alternative | Inkluderende praksis i barnehage og skole : erfaringer fra SUKIP-prosjeket | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | the authors | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 71-95 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2137311 | |
dc.relation.project | Norges forskningsråd: 296636 | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |