Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRavndal, Ravndal
dc.contributor.authorResell, Erik Ulvan
dc.contributor.authorIversen, Vetle Ågedal
dc.date.accessioned2023-06-28T15:51:44Z
dc.date.available2023-06-28T15:51:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:145995936:70128929
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3074060
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractVi ønsket å finne ut hva bedrifter ser etter når de inngår sponsorater og hvordan idrettsutøvere bør markedsføre seg for å gjøre seg attraktive på sponsormarkedet. Studien er gjennomført ved bruk av en kvalitativ tilnærming og vi har gjennomført tre semistrukturerte intervjuer med aktive sponsorer for å samle inn nødvendig informasjon knyttet til oppgavens problemstilling. Resultatene fra intervjuene blir presentert i diskusjonsdelen og sammenholdt med oppgavens teoretiske rammeverk.
dc.description.abstractWe wanted to find out what companies look for when entering into sponsorships and how athletes should market themselves to make themselves attractive on the sponsorship market. The study has been carried out using a qualitative approach and we have carried out active semi-structured interviews with sponsors in order to collect the necessary information related to the thesis problem. The results from the interviews are presented in the discussion section and compared with the thesis' theoretical framework.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleIndividuelle sponsoravtaler i idretten
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel