Show simple item record

dc.contributor.advisorNærland, Sverre.
dc.contributor.authorHjelm, Paul.
dc.date.accessioned2023-06-30T15:51:52Z
dc.date.available2023-06-30T15:51:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:147664721:50316787
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3074780
dc.description.abstractI oppgaven min forklarer jeg først hva som er basisen for at jeg landet på problemstillingen (er musikkvideo som medium fortsatt relevant for musikkbransjen og dens vekst?", jeg forklarer begrepene som må forklares for å bedre forstå verket, jeg forteller om musikkvideo, og dens storhetstid. Videre har jeg intervjuet bransjepersonell med årevis av erfaring, deretter analyserer jeg det i henhold til den tidligere teorien om musikkvideo, for å så diskutere og konkludere.
dc.description.abstractIn my thesis, I first explain what is the basis for my landing on the problem (is music video as a medium still relevant for the music industry and its growth?", I explain the terms that must be explained to better understand the work, I tell about music video, and its heyday.Furthermore, I have interviewed industry personnel with years of experience, then I analyze it according to the previous music video theory, then discuss and conclude.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.title“Er musikkvideo som medium fortsatt relevant for musikkbransjen og dens vekst?”
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (SV-IMS) [1268]
    Master- og bacheloroppgaver i Endringsledelse / Kunst og kulturvitenskap / Samfunnssikkerhet / Dokumentarproduksjon

Show simple item record