Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHaugs, Tone
dc.contributor.authorStavland, Kristina
dc.date.accessioned2023-07-13T15:51:30Z
dc.date.available2023-07-13T15:51:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:150066902:96108452
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3078621
dc.description.abstractEn kvalitativ studie som søker dypere forståelse for hvordan skolen kan legge til rette for et godt foreldresamarbeid. Studien retter søkelyset mot foreldrenes erfaringer, og søker svar på hva foreldrene trenger i møte med skolen.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleForeldresamarbeid i skolen når barnet har særlige oppfølgingsbehov - En kvalitativ studie om foreldrenes erfaringer
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel