Hvordan er inkludering av barn med autisme innarbeidet i strukturen og praksisen i skolen?
dc.contributor.advisor | Bengtsson, Rutt Venke | |
dc.contributor.author | Høyland, Anne Emilie Tronstad | |
dc.date.accessioned | 2024-07-06T15:52:19Z | |
dc.date.available | 2024-07-06T15:52:19Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:229910033:91828744 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3138852 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | UIS | |
dc.title | Hvordan er inkludering av barn med autisme innarbeidet i strukturen og praksisen i skolen? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (SV-IS) [989]
Studentoppgaver i Sosialt arbeid