Hvilken betydning har fritidsaktiviteter for barn og unge, og hvordan kan fritidsaktiviteter være en inkluderingsarena av sosialfaglig interesse?
dc.contributor.advisor | Søndenå, Kari | |
dc.contributor.author | Berge, Jonas Meling | |
dc.date.accessioned | 2024-07-06T15:52:37Z | |
dc.date.available | 2024-07-06T15:52:37Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:229910924:92795219 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3138876 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | UIS | |
dc.title | Hvilken betydning har fritidsaktiviteter for barn og unge, og hvordan kan fritidsaktiviteter være en inkluderingsarena av sosialfaglig interesse? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (SV-IS) [989]
Studentoppgaver i Sosialt arbeid