• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Health Studies
  • Master's theses (SV-IH, 2008-2017)
  • View Item
  •   Home
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Health Studies
  • Master's theses (SV-IH, 2008-2017)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dei skal bare vera der. For dei som treng det … Foreldre si beskriving av korleis skulehelsetenesta i barneskulen kan fremje barnet deira si helse. Ein kvalitativ studie.

Underhaug, Bjørghild
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Underhaug, Bjørghild.pdf (3.116Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/184131
Date
2011
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master's theses (SV-IH, 2008-2017) [206]
Abstract
Hensikt og bakgrunn: Hensikta med studien var å få innsikt i foreldre si erfaring med korleis

skulehelsetenesta i barneskulen kan bidra til å fremje barn si helse. Slik kunnskap vil kunne

vera eit viktig bidrag i å gjera foreldre si erfaring med skulehelestenesta synleg, samt gi

tenesta kunnskap som kan føre til betre arbeidsmetodar og rutinar. Det er frå før lite

forskningskunnskap om temaet.

Metode: Studien hadde eit beskrivande design og semistrukturert, kvalitativt

forskningsintervju vart nytta i innhenting av data. 7 mødre deltok.

Resultat: Mykje kan tyde på at mødrene såg stor verdi i støtta dei fekk frå helsesøster for

barnet sine helsevanskar. Dei syntes med få unntak å få den hjelpa dei trengte til barnet.

Praktiske råd og verktøy vart løfta fram som særleg god hjelp. Mødrene syntes å bli møtt på

ein god måte og såg helsesøster som ei forbundsfelle i samarbeidet med andre tenester.

Tilliten til helsesøster var stor, og mødrene syntes å dele ansvaret for oppfølginga av barnet

sine vanskar med henne. Mykje tyder på at mødrene ønska medbestemming i samarbeidet.

Faktorar som eit lite synleg tilbod, erfaringar frå eiga skulehelseteneste og oppleving av

bekymring og skam syntes å vera barrierar for å ta kontakt. God erfaring med hjelp til barnet

såg ut til å viske bort desse barrierane. At skulehelsetenesta vart sett som uavhengig syntes

å verka fremjande for kontakten. Når mødrene først hadde bestemt seg for å ta kontakt var

det lett å nå helsesøster.

Konklusjon: Samla sett er det mykje som talar for at mødrene erfarte at helsesøster i

barneskulen bidrog til å fremje barnet deira si helse. Det kan likevel synast som at tenesta

har ei særleg utfordring med å leggje betre til rette for å senke terskelen for å ta kontakt.
Description
Master's thesis in Health and social sciences
Publisher
University of Stavanger, Norway
Series
Masteroppgave/UIS-SV-IH/2011;

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit