Blar i Norwegian School of Hotel Management (SV-NHS) på forfatter "Lundberg, Marie Christine"
-
Collaboration as means for sustainable tourism destination – A case study of Hardanger
Bratteteig Ahlsen, Marte (Master thesis, 2023)The purpose of this study is to investigate collaboration´s role towards sustainable development at a tourist destination. To help identifying this, three research questions were identified, and the Hardanger region in the ... -
Jenter som tar risiko
Brubæk, Maria Mo (Bachelor thesis, 2024)Når man skal starte et nytt selskap er det viktig ha en god forretningsidé. Men like avgjørende er det å skaffe nok kapital til å realisere prosjektet. Uten tilstrekkelige økonomiske midler lar selv den beste ide seg ... -
Påvirkningskraft på reisemotivasjon gjennom influencermarketing
Awale, Y.A.Hamse; Hovland, Gabriela; Hansen, Kathrine (Bachelor thesis, 2021)Dette prosjektet sette søkelys på påvirkningskraften influensere har på reisemotivasjon på de forskjellige generasjonene, der vi har bestemt oss for å forske på generasjon Y og generasjon Z. Utgangspunktet var å se hva som ... -
Påvirkningskraft på reisemotivasjon gjennom influencermarketing
Hovland, Gabriela; Awale, Hamse; Hansen, Kathrine (Bachelor thesis, 2021)Dette prosjektet sette søkelys på påvirkningskraften influensere har på reisemotivasjon på de forskjellige generasjonene, der vi har bestemt oss for å forske på generasjon Y og generasjon Z. Utgangspunktet var å se hva som ... -
Powerful Content, Powerful Impact: Instagram Content Messaging, Engagement, and Visit Norway’s National Tourism Strategy
Ebrahimi, Hannaneh (Bachelor thesis, 2023)Customer engagement is repeated interactions between customers and organizations (Hollebeek, Glynn & Brodie, 2014). Content marketing is an essential element of digital marketing strategy (Hollebeek & Macky, 2018, p. 27) ...