Blar i Studentoppgaver (SV-NHS) på forfatter "Skeiseid, Heidi"
-
Facebook som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19 – En studie av tre hoteller
Hærem Wesnes, Hanne; Gravdal, Anne Sofie; Waaland, Lene (Bachelor thesis, 2022)Formålet med denne oppgaven er at den skal gjennom en studie av tre hoteller, gi svar på problemstillingen; hvordan ble Facebook brukt som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19. Oppgaven skal ta utgangspunkt i ... -
Hvordan bør produkter plasseres i en film eller tv-serie for å gi best mulig effekt på seeren?
Bekkelund, Annicken; Cherdchu, Suratthra (Bachelor thesis, 2021)Studien inngår i fagfeltet markedsføring, med fordypning i produktplassering. Gjennom problemstillingen: Hvordan bør produkter plasseres i en film eller tv-serie for å gi best mulig effekt på seeren (forbrukeren)? forsøker ... -
Hvordan bør produkter plasseres i en film eller tv-serie for å gi best mulig effekt på seeren?
Bekkelund, Annicken; Cherdchu, Suratthra (Bachelor thesis, 2021)Studien inngår i fagfeltet markedsføring, med fordypning i produktplassering. Gjennom problemstillingen: Hvordan bør produkter plasseres i en film eller tv-serie for å gi best mulig effekt på seeren (forbrukeren)? forsøker ... -
Hvorfor velger vi Airbnb? Motivasjonen bak forbrukers valg.
Lyngseth Dahl, Hanne (Bachelor thesis, 2021)Stadig vekts av Airbnb de siste årene har på en side ført til økt interesse for temaet innen akademisk forskning. Motivasjon for å velge Airbnb kan være omfattende, men gir også nyttig informasjon for å forstå gjesters ...