Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJansen, Sigrid Hammer
dc.date.accessioned2013-10-22T12:04:04Z
dc.date.available2013-10-22T12:04:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185129
dc.descriptionMaster's thesis in Service managementno_NO
dc.description.abstractFormålet med denne studien er å avdekke hvilke faktorer i en kundeopplevelse under et insentiv arrangement som bidrar til tilfredshet og lojalitet. Kundeopplevelser har fått mer oppmerksomhet grunnet et konkurransepreget marked, både av kunden som gjennomfører insentiv arrangementet og opplevelsesbedrifter som tilbydere av slike arrangement. I lys av teori skal det ses på kundeopplevelsen i form av konsum som opplevelse, integrering, klassifisering og lek, og hvilken sammenheng dette har med tilfredshet og lojalitet. Det er foretatt en webbasert, frivillig spørreundersøkelse på deltakere ved to insentiv arrangement som ble foretatt i januar og februar 2013. Resultatet for undersøkelsen sier indikerer at det er opplevelsen som bidrar til tilfredshet og lojalitet. Videre bidrar integrering og klassifisering minimalt, mens lek er ikke av betydning.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayno_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-SV-NHS/2013;
dc.subjectkundeopplevelseno_NO
dc.subjectopplevelseno_NO
dc.subjectintergreringno_NO
dc.subjectklassifiseringno_NO
dc.subjectlekno_NO
dc.subjectlojalitetno_NO
dc.subjecttilfredshetno_NO
dc.subjectserviceledelseno_NO
dc.titleTilfredshet og lojalitet i insentiv markedet: hvilke faktorer bidrar til positiv kundeopplevelse?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200no_NO
dc.source.pagenumber59no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [545]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Vis enkel innførsel