dc.contributor.author | Sunde, Kjell | |
dc.date.accessioned | 2012-09-29T11:32:04Z | |
dc.date.available | 2012-09-29T11:32:04Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185420 | |
dc.description | Master's thesis in History didactics | no_NO |
dc.description.abstract | Kan en bruke spillefilmer for å oppnå mål i kunnskapsløftet i den norske skole? En oppgave som tar for seg filmer fra okkupasjonstiden i Norge og vurderer disse opp imot læreplanen. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2012; | |
dc.subject | historiedidaktikk | no_NO |
dc.subject | film | no_NO |
dc.subject | 2. verdenskrig | no_NO |
dc.subject | kunnskapsløftet | no_NO |
dc.title | Krigen, filmen og skolen | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000 | no_NO |