Browsing Department of Education and Special Education by Subject "prosessorientert skriving"
Now showing items 1-2 of 2
-
Munnleg medelevrespons på 7.trinn. Ein studie av korleis elevane gir kvarandre munnleg respons til skriftlege tekstar og korleis dei brukar responsen.
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-06)Samandrag Masteroppgåva Munnleg medelevrepons på 7.trinn, handlar om korleis elevar gir og brukar munnleg medelevrespons til skriftlege tekstar. Med utganspunkt i eit sosiokulturelt syn på læring, og problemstillinga: ... -
Tilpasset skriveopplæring gjennom bruk av digitale ressurser
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2018;, Master thesis, 2018-06-11)Sammendrag Denne studien viser tankene til fem ungdomsskolelærere fra fem forskjellige kommuner rundt begrepet tilpasset opplæring. Videre gir lærerne konkrete eksempler på hvordan de bruker digitale ressurser i tilpasset ...