Show simple item record

dc.contributor.authorHadland, Kari Kallevik
dc.date.accessioned2009-01-29T08:35:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185577
dc.descriptionMaster's thesis in Special educationen
dc.format.extent32888925 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayen
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IAS/2008en
dc.subjectlærebøker i matematikken
dc.subjectlesing i matematikkenen
dc.subjecttekst og visuell støtte tilpasset lesesvakeen
dc.subjecttekstmengdeen
dc.subjectkompleksiteten
dc.subjectordbruken
dc.subjectillustrasjoneren
dc.subjectstrukturen
dc.subjectspesialpedagogikk
dc.titleHvordan er emnet divisjon i læreverk i matematikk i 8. klasse tilpasset lesesvake elever?en
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [672]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Show simple item record