dc.contributor.author | Hadland, Kari Kallevik | |
dc.date.accessioned | 2009-01-29T08:35:15Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185577 | |
dc.description | Master's thesis in Special education | en |
dc.format.extent | 32888925 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | en |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IAS/2008 | en |
dc.subject | lærebøker i matematikk | en |
dc.subject | lesing i matematikken | en |
dc.subject | tekst og visuell støtte tilpasset lesesvake | en |
dc.subject | tekstmengde | en |
dc.subject | kompleksitet | en |
dc.subject | ordbruk | en |
dc.subject | illustrasjoner | en |
dc.subject | struktur | en |
dc.subject | spesialpedagogikk | |
dc.title | Hvordan er emnet divisjon i læreverk i matematikk i 8. klasse tilpasset lesesvake elever? | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en |