dc.contributor.author | Sandsmark, Eli | |
dc.date.accessioned | 2010-07-13T08:29:32Z | |
dc.date.available | 2010-07-13T08:29:32Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185653 | |
dc.description | Master's thesis in Special education | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IAS/2010; | |
dc.subject | spesialpedagogikk | en_US |
dc.subject | foreldreinvolvering | en_US |
dc.subject | klassereise | en_US |
dc.subject | lekser | en_US |
dc.subject | myndiggjering av foreldre | en_US |
dc.title | Ein studie av relasjonen elev-foreldre-skule, med fokus på foreldra si rolle for barn og unge si skulefaglege utvikling | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 99 | en_US |