Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStøle, Hildegunn
dc.contributor.authorUr, Kari Ese
dc.date.accessioned2017-04-20T12:19:26Z
dc.date.available2017-04-20T12:19:26Z
dc.date.issued2016-12-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2440119
dc.descriptionMaster's thesis in Special educationnb_NO
dc.description.abstractDenne oppgåva ser på kjønnsforskjellar i digitale og papirbaserte prøvar i lesing. Dette er studert gjennom resultat frå hovudpiloteringa i nasjonal prøve i lesing hausten 2015. Studien ser om det er kjønnsforskjellar i prøven og prøver å finne ut om gutar hopper over fleire opne oppgåver, oppgåver der svar på oppgåva må formulerast og skrivast, enn det jenter gjer. Studien prøver vidare å sjå om det er skilnad i resultatet frå papir versjon av prøven og digital versjon av prøven. Det ser ut til at jenter fortsatt les betre enn gutar. Dette gjeld både lesing på papir og digitalt. Ut frå denne studien ser det ikkje ut til at gutar hopper over fleire opne oppgåver enn jenter. I diskusjonen er det òg retta fokus på forskjellane mellom prøvane tatt på papir og digitalt. Det er sett på kjønnsforskjellar innan kort og lang tekst, fagtekst og skjønnlitterærtekst, tekst med mykje scrolling og tekst med lite scrolling. Det er sett på kjønnsforskjellar innan fleirvals-, samansette- og opne- oppgåver og innan leseaspekta finne, tolke og vurdere.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2016;
dc.subjectlesingnb_NO
dc.subjectlesing på skjermnb_NO
dc.subjectlesing på papirnb_NO
dc.subjectgutar og lesingnb_NO
dc.subjectnasjonal prøve i lesingnb_NO
dc.subjectlesevitenskapnb_NO
dc.subjectkjønnsforskjellernb_NO
dc.subjectspesialpedagogikknb_NO
dc.titleKjønnsforskjellar i digital og papirbaserte prøvar i lesingnb_NO
dc.title.alternativeGender differences in digital and paper-based reading assessmentnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel