Blar i Studentoppgaver (TN-IMF) på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283"
Viser treff 1-3 av 3
-
En lærers undervisningsarbeid knyttet til elevers arbeid med kontekstbaserte matematikkoppgaver gjennom dialogbasert undervisning på 6.trinn.
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-06-12)Dialogbasert undervisning har fått en større plass i forskningen på matematikkundervisning de siste årene, noe som også har påvirket utformingen av den nye læreplanen som iverksettes høsten 2020. I dialogbasert undervisning ... -
«Open Middle Math», dybdelæring & positive holdninger i matematikk
(Masteroppgave/UIS-HF-IMF/2020;, Master thesis, 2019-07)Som både lektorstudent og deltidsarbeidene i videregående skole er det mye fokus på hvordan lærere skal forberede seg i møte med fagfornyelsen. Dybdelæring er et sentralt begrep i fagfornyelsen. Motivasjonen for denne ... -
Survival Analysis using Cox Regression on Breast Cancer Data
(Master thesis, 2020-06)In this report, survival data from a german breast cancer study has been analysed using the programming software R. For the 686 female patients participating in the study, the value of eight explanatory variables were ...