Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRussdal-Hamre, Brit-Helen
dc.contributor.authorLekve, Torbjørg
dc.date.accessioned2020-09-04T12:24:40Z
dc.date.available2020-09-04T12:24:40Z
dc.date.issued2020-06-10
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2676454
dc.descriptionMaster's thesis in Didactics of Norwegianen_US
dc.description.abstractDet er forventa av lærarar at dei nyttar varierte former for vurdering av elevane si læring i digitale omgivnader på måtar som bidreg til å utvikla elevane si læringslyst, læringsstrategiar og kompetanse til å læra. Formålet med dette kvalitative forskingsprosjektet har vore å undersøkja korleis tre norsklærarar brukar videorespons på tekst på mellomtrinnet og analysera deira erfaring i lys av relevant responsteori. Problemstillinga eg ønska å søkja svar på var: Korleis bruker tre norsklærarar på mellomtrinnet videorespons som vurderingsverktøy? Forskingsprosjektet tek utgangspunkt i empiri som består av seks videoresponsar og eit utfylt spørjeskjema. Hovudmaterialet er dei seks videoresponsar frå norsklærarane, medan norsklærarane sine skriftlege svar på det digitale spørjeskjemaet fungerer som eit supplerande materiale som kan styrka og tydeleggjera norsklærarane sin bruk av videorespons på tekst. Analysane viser blant anna at norsklærarane i stor grad utøvar relasjonsbygging og stillasbygging gjennom videorespons, og dei har gitt responskommentarar på både globale og lokale nivå i elevteksten. Erfaringane norsklærarane gjorde seg var blant anna knytt til at videorespons gav moglegheit for å kunna gi fleire og meir detaljerte responskommentarar, dei kunne peika i teksten og spegla teksten tilbake til eleven. Det blei også løfta fram at elevane var svært positive til denne form for respons. Funna gir grunnlag for å framheva at norsklærarane utnyttar den modale affordansen til videorespons, både til å fremja skrivemotivasjon og til å støtta elevane i skrivefasen og revisjonsfasen, men at det kan vera ein fare for at responsen sklir ned på lokale nivå tidleg i skriveprosessen. Avslutningsvis blir det drøfta kva som skal til for at lærarar skal ta i bruk digitale vurderingsverktøy.en_US
dc.description.abstractTeachers are expected to utilize diverse forms of assessment of students learning in digital environments in ways that helped develop students' learning desire, learning strategies, and competence to learn. The purpose of this qualitative research project is to investigate how three Norwegian teachers use video feedback on student texts in the upper primary level and analyze their experience in the light of relevant response theory. The problem I wanted to answer was: How do three Norwegian teachers in the upper primary level use video feedback as an assessment tool? The research project is based on empirical data consisting of six video feedback and a completed questionnaire. The main material is the six video responses from the Norwegian teachers, while the Norwegian teachers written feedback to the digital questionnaire serve as supplementary material that can strengthen and clarify the Norwegian teachers use of video feedback to student texts. The analyzes show, among other things, that the Norwegian teachers largely practice relationship building and scaffolding through video feedback, and they have provided feedback comments at both global and local levels in the student text. The experiences of the Norwegian teachers were among other things related to the fact that video feedback provided the opportunity to give more and more detailed feedback comments. The teachers could point to specific parts of the text and reflect the text back to the student. It was also highlighted that the students were very positive about this kind of feedback. The findings provide the basis for emphasizing that Norwegian teachers utilize the ´modale affordance´ of video feedback, both to provide writing motivation and to support students in the writing and revision phases, but that there may be a danger that the feedback slides down to the local level early in the writing process. Finally, the discussion focus on why teachers should use digital assessment tools.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayen_US
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectnorskdidaktikken_US
dc.subjectframovermeldingaren_US
dc.subjectstillasbyggingen_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.subjectskrivemotivasjonen_US
dc.subjectresponstrekantenen_US
dc.subjectfunksjonell responsen_US
dc.subjectskrivarfokusert, lesarfokusert og kriteriefokusert responsen_US
dc.subjectaffordans i videoresponsen_US
dc.subjectformativ vurderingen_US
dc.subjectliteracy studiesen_US
dc.titleMellomtrinnslærarar sin bruk av videorespons på tekst i norskfaget. «Eg fekk sagt mykje meir enn det eg hadde orka å skriva til elevane»en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber1-65en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal