Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJoner, Maya Dybvig
dc.contributor.authorOnarheim, Elisa Lutro
dc.date.accessioned2020-09-09T11:45:11Z
dc.date.available2020-09-09T11:45:11Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2677059
dc.descriptionMaster's thesis in Special educationen_US
dc.description.abstractTemaet for masteroppgåva var arbeid med fonologisk bevisstheit i begynnaropplæringa. Formålet var å undersøkje korleis lærarar arbeider med fonologisk bevisstheit i den fyrste leseopplæringa på 1. trinn. For undersøkje dette valte ein problemstillinga: Korleis rapporterer lærarar på 1. trinn at dei arbeider med fonologisk bevisstheit i den fyrste leseopplæringa? For å svare på problemstillinga, har ein undersøkt kva fonologiske aktivitetar lærarane rapporterer at dei arbeider med på 1. trinn. Ein har undersøkt kva lærarar rapporterer på påstandar om undervisningspraksis, som påstanden at ein bør kombinere fonologisk bevisstheit med bokstavkunnskap og at elevane bør vere fonologisk bevisste før bokstavinnlæringa. Ein har også undersøkt om lærars utdanningsnivå har ein samanheng med kva dei rapporterer på påstandane om undervisningspraksis. Masteroppgåva nytta talldata frå forskingsprosjektet Two Teachers ved Lesesenteret. Relevant datamateriale er frå spørjeskjema skuleåret 2016/ 2017. Metoden er kvantitativ og datamaterialet har blitt studert gjennom frekvensanalysar, krysstabellar og signifikanstestar. Resultata indikerte at lærarane arbeida mykje med fonologiske aktivitetar, men det kan også tyde på at dei ikkje differensierte ikkje mellom mindre og meir krevjande fonologiske aktivitetar. Majoriteten av lærarane rapporterte at dei var einige i at ein bør kombinere fonologisk bevisstheit og bokstavkunnskap, men også at elevane bør vere fonologisk beviste før bokstavinnlæringa. Resultata frå studien indikerte at lærarane hadde kjennskap til fonologisk bevisstheit, men kanskje ikkje dybdekunnkap om elevars utvikling av fonologisk bevisstheit. Resultata viste at det ikkje var samanheng mellom lærars utdanningsnivå og påstandane om undervisningspraksis. Denne studien kan bidra med kunnskap om korleis lærarar i Noreg arbeider med fonologisk bevisstheit i begynnaropplæringa.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayen_US
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTwo Teachersen_US
dc.subjectden fyrste leseopplæringaen_US
dc.subjectfonologisk bevisstheiten_US
dc.subjectbokstavkunnskapen_US
dc.subjectlærars utdanningsnivåen_US
dc.subjectspesialpedagogikken_US
dc.subjectutdanningsvitenskapen_US
dc.titleLærarar på 1. trinn sitt rapporterte arbeid med fonologisk bevisstheit i den fyrste leseopplæringa.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.source.pagenumber70en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal